Ania Starmach ambasadorką marki Zielona Budka

Klucz do Sukcesu w sezonie lodowym 2025

W nadchodzącym sezonie lodowym 2025 marka Zielona Budka zaskoczy swoich konsumentów wyjątkową współpracą, która z pewnością jeszcze bardziej zwiększy popularność i rozpoznawalność kultowej polskiej marki. Ambasadorką Zielonej Budki została Ania Starmach – jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci kulinarnych w Polsce, współprowadząca program MasterChef, ceniona kucharka i cukierniczka.
<h3>Klucz do Sukcesu w sezonie lodowym 2025</h3>
W nadchodzącym sezonie lodowym 2025 marka Zielona Budka zaskoczy swoich konsumentów wyjątkową współpracą, która z pewnością jeszcze bardziej zwiększy popularność i rozpoznawalność kultowej polskiej marki. Ambasadorką Zielonej Budki została Ania Starmach – jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci kulinarnych w Polsce, współprowadząca program MasterChef, ceniona kucharka i cukierniczka.

Współpraca, która przyciągnie konsumentów

Ogólnopolska kampania z pewnością zainteresuje nowych konsumentów i zachwyci dotychczasowych fanów Zielonej Budki. Dzięki Ani Starmach, marka nie tylko odświeży wizerunek, ale również zyska nowe pokolenie odbiorców, którzy utożsamiają się z wartościami promowanymi przez ambasadorkę.

W ramach współpracy Ania Starmach będzie promować szeroką ofertę lodów Zielonej Budki, a zakrojona na szeroką skalę kampania będzie silnym wsparciem sprzedaży – widocznym w mediach społecznościowych, kawiarniach i sezonowych punktach Zielonej Budki.

Zyskaj z Zieloną Budką – wysoka sprzedaż dzięki Ani Starmach

Kontrahentów, którzy w tym roku także zdecydują się na współpracę z Zieloną Budką, może czekać zatem perspektywa znacznego wzrostu sprzedaży. Kampania, która łączy tradycję z nowoczesnym podejściem, wpłynie nie tylko większe zainteresowanie marką, ale i pozytywne skojarzenia z wysoką jakością jej produktów. Jednym słowem, dotychczasowa popularność marki, podkreślona tak silną osobowością jak Ania Starmach, na pewno zainteresuje konsumentów.

Kampania „Mój smak, moja Zielona Budka” zachęca do budowania relacji

Celem kampanii jest nie tylko promowanie pysznych lodów, ale również zachęcenie konsumentów do wspólnego spędzania czasu i tworzenia niezapomnianych chwil z najbliższymi – na przykład podczas rodzinnych wizyt w kawiarni czy restauracji. Główne hasło „Mój smak, moja Zielona Budka” podkreśla ponad 75-letnią tradycję, eksponując wieloletnie doświadczenie i jakość lodów marki. Emocjonalny ładunek zawarty w przekazie pozwala również utożsamić się z Zieloną Budką oraz jej nową ambasadorką.

Nie przegap tak wyjątkowej okazji – w tym sezonie wybierz Zieloną Budkę!

To marka, która od lat cieszy się zaufaniem Polaków, a teraz, dzięki współpracy z Anią Starmach, stanie się jeszcze chętniej wybierana przez konsumentów. Dla właścicieli sklepów i restauratorów to doskonała okazja, by zwiększyć sprzedaż wysokiej jakości produktu, który ma silne wsparcie marketingowe w postaci ogólnopolskiej kampanii. Pozostaje życzyć pełnej gotowości do nowego sezonu lodowego – pełnego radości, smaku i niezapomnianych chwil z Zieloną Budką!

Inne artykuły